Rozpoczęły się konsultacje społeczne dotyczące budowy drogi ekspresowej Łódź–Kozenin, która ma się stać obwodnicą Tomaszowa. Wykonawca zaproponował trzy warianty przebiegu drogi, które wybrał z... 450 (!) opcji przygotowanych na początkowym etapie opracowywania studium.
Na zlecenie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, Transport Gdański (wykonawca studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego nowej "eski") wygenerował po co najmniej 150 wariantów przebiegu trasy dla każdego z trzech korytarzy, co dało w sumie 450 wariantów. Na kolejnym etapie wyeliminowano te nieracjonalne i technicznie niemożliwe w realizacji. W efekcie zostały po trzy warianty dla każdego z trzech korytarzy do dalszych analiz (i konsultacji). Odrzucono więc 441 wariantów.
Czytała(e)ś wstęp naszego artykułu ? Spodobał Ci się ?
Kliknij aby wykupić Pełny dostęp już od 2,50 zł
Komentarze