Piątek, 2 maja 2025, Imieniny: Longiny, Toli, Zygmunta

ekipa mPod koniec kwietnia bieżącego roku polska firma Koral, która od wielu lat produkuje lody, wypuściła do sprzedaży produkt stworzony we współpracy ze sławną w Internecie Ekipą Friza.

Karol Friz Wiśniewski to jeden z najbardziej popularnych polskich youtuberów. Swój kanał w serwisie YouTube prowadzi od 2010 roku, a liczba jego subskrypcji wynosi ponad 4 miliony. Friz stworzył popularną Ekipę w 2018 roku. W jej  skład wchodzą inni youtuberzy: Wersow, Marcysia, Mini Majk, Murcix, Tromba, Poczciwy Krzychu, Nowciax, Patec Wariatec, Kasia Bożek oraz Wujek Łuki.

 

Kanał odniósł bardzo szybko sukces, Ekipa podbiła serca setek tysięcy nastoletnich (i nie tylko) fanów.

Grupa influencerów zwiedza świat, prowadzi własny sklep z odzieżą, nagrywa piosenki oraz współpracuje z dużymi firmami, takimi jak wcześniej wspomniana firma Koral.

Lody sygnowane przez Ekipę Friza podbijają rynek, dzieciaki i nastolatkowie oszaleli na punkcie nowego produktu i nawet rodzice walczyli w marketach o chociaż jednego loda dla swej pociechy. Producenci chyba nie przewidzieli aż takiej popularności "lodów Ekipy", gdyż w marketach jest ich ciągle brak. Koral w odpowiedzi na ogromny popyt uruchomił dodatkowe linie produkcji, a i to nie zaspokoiło konsumentów, którzy wykupywali ze sklepów kartony lodów. Niedostatek zimnych deserów spowodował, iż na portalach sprzedażowych pojawiły się oferty sprzedaży papierków. kolekcjonerskich po produkcie, których cena kilkanaście razy przewyższała cenę samych lodów, a jest to 1,69 zł.

Z pewnością kolejki do sklepów oraz walka przy lodówkach rozkłada na łopatki podobną sytuację podczas promocji karpia przed świętami.

W Tomaszowie Mazowieckim lody Ekipa pojawiły się w Lidlu 26 kwietnia, na ich premierę przyszło kilkudziesięciu fanów Ekipy. Nastolatkowie czekali na otwarcie sklepu przed 6 rano. Obsługa marketu była zszokowana taką liczbą klientów jeszcze przed otwarciem sklepu.

Z relacji uczestnika tego niebywałego "wydarzenia" wynika, że ludzie przepychali się do lodówek, jakby walczyli o swoje życie. W Polsce doszło niestety do kilku wypadków, które skończyły się przewozem dziecka do szpitala. Po Internecie krążą filmy, na których widać, jak ludzie wpadają do lodówek wepchnięci przez inne osoby.

Niektóre markety postanowiły wykorzystać tę szansę na wzrost sprzedaży. Wprowadziły więc zasadę, według której, aby mieć możliwość kupna lodów Ekipy, trzeba najpierw zakupić co najmniej dwa litrowe opakowania innych lodów.

Fenomen tych właśnie lodów polega na ogromnej popularności Ekipy, która z dnia na dzień zdobywa coraz więcej widzów. Koral dokładnie wie, jak przyciągnąć do siebie klientów. Pamiętacie lody Dody? Kilkanaście lat temu za nimi również szalały nastolatki, ale czy na taką skalę?

W.L.

Pin It

Komentarze





Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Materiały Urzędu Miasta

informacje starostwa powiatowego

TIT - Tomaszowski Informator Tygodniowy
Agencja Wydawnicza PAJ-Press

ul. Długa 82
97-200 Tomaszów Mazowiecki,
tel. 44 724 24 00 wew. 28 (biuro ogłoszeń)
tel. kom. 609-827-357, 724-496-306

WYRÓŻNIONE

Już 11 maja w Tomaszowie Mazowiecki...

Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej ...

W czwartek, 24 kwietnia Inspekcja T...

Z okazji jubileuszu 25-lecia Skanse...

Piłkarska wiosna w III lidze. W sob...

Minęło 25 lat Skansenu Rzeki Pilicy...

W piątek, 2 maja redakcja TIT i biu...

Vikings Run X: Pieśń żeglarzy – kol...

Można nauczyć się strzelania, walki...

Nie żyje 55-letni mężczyzna potrąco...

NAJNOWSZE

W portach ruch, bo 1 maja to tradyc...

Tężnie solankowe działają od kilku ...

W poniedziałek, 5 maja ma się rozpo...

Vikings Run X: Pieśń żeglarzy – kol...

Dzień Kaszanki obchodzony jest 1 ma...

Taniec potrafi zbliżać ludzi na wie...

Jubileuszowo – w Skansenie Rzeki Pi...

Z okazji jubileuszu 25-lecia Skanse...

Można składać wnioski na wymianę st...

Rozstrzygnięcia doczekały się dwa z...

 

Stan jakości powietrza według Airly
TOMASZÓW MAZOWIECKI